Al.Hallera 137, 80-416 Gdańsk Wrzeszcz 789885897 kontakt@mydiner.pl

REGULAMIN

Regulamin Restauracji My Diner

1. Rezerwacje

  1. Rezerwacji stolików można dokonywać osobiście, telefonicznie, mailowo lub przez formularz na stronie internetowej.

  2. Rezerwacja jest ważna po jej potwierdzeniu przez obsługę restauracji.

  3. Prosimy o punktualne przybycie; w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut rezerwacja może zostać anulowana.

  4. W przypadku rezygnacji prosimy o wcześniejszą informację.


2. Zachowanie w lokalu

  1. Prosimy o kulturalne zachowanie oraz poszanowanie innych gości i obsługi.

  2. Zabrania się wnoszenia własnych napojów oraz jedzenia na teren restauracji bez zgody obsługi.

  3. Osoby nietrzeźwe lub zachowujące się agresywnie mogą zostać poproszone o opuszczenie lokalu.


3. Dzieci i zwierzęta

  1. Dzieci są mile widziane w naszej restauracji, jednak prosimy opiekunów o nadzór nad pociechami dla komfortu wszystkich gości.

  2. Psy i inne małe zwierzęta są akceptowane pod warunkiem, że nie przeszkadzają innym gościom i pozostają na smyczy lub w transporterze.


4. Płatności

  1. Akceptujemy płatności gotówką, kartami płatniczymi oraz Blik.

  2. Rachunek należy uregulować przed opuszczeniem lokalu.

  3. W przypadku grup zorganizowanych prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia warunków płatności.


5. Reklamacje

  1. Wszelkie uwagi dotyczące obsługi, jakości potraw lub funkcjonowania restauracji prosimy zgłaszać do obsługi podczas wizyty lub mailowo na kontakt@mydiner.pl.

  2. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.


6. Odpowiedzialność

  1. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru na terenie lokalu.

  2. Prosimy o niepozostawianie wartościowych przedmiotów bez opieki.


7. Przetwarzanie danych

  1. Podczas rezerwacji mogą być zbierane dane osobowe (np. imię, numer telefonu) wyłącznie w celu obsługi rezerwacji – szczegóły w polityce prywatności.


8. Postanowienia końcowe

  1. Przebywanie w restauracji oznacza akceptację powyższego regulaminu.

  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem decyduje obsługa restauracji lub właściciel.

  3. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – aktualna wersja jest zawsze dostępna w lokalu i na stronie internetowej.